blog
copyright ©
creamu Inc. All Rights Reserved.
art direction & design: Kunitaka Kawashimo
code, interaction & photography: creamu Inc.
category: Design

フライヤーを勝手にリデザインして貼り直していくブログ

Pocket

フライヤーを勝手にリデザインして貼り直していくブログ Cardon Copyというサイトを見つけました。コンセプトがシンプルで、インターフェースもクールな感じになっています。 フライヤーを勝手にリデザインして貼り直していくブログですね。
CARDON COPY, TAKES THE VERNACULAR OF SELF-DISTRIBUTED FLIERS AND TEAR-OFFS WE HAVE ALL SEEN IN OUR NEIGHBORHOODS. IT INVOLVES HIJACKING THESE UNCONSIDERED FLIERS AND REDESIGNING THEM, OVER POWERING THEIR MESSAGE WITH A NEW VISUAL LANGUAGE. I THEN REPLACE THE ORIGINAL WITH THE REDESIGN IN ITS AUTHENTIC ENVIRONMENT.
ということでとりあえず勝手にデザインしてはがしてビジュアルでパワーを与えてやるぜ的なことが書いてあります。 Flashのインターフェースもかっこいいので一度見てみてください。 » Cardon Copy CIBONEでちょこっと買い物したぞ。まだセールをやっていますね。インテリア好きな方はぜひ〜♪ » CIBONE